Mądry hotelarz inwestuje w długofalowe relacje

/

Mamy takie hotele, które każdy biznes pojawiający się na rynku traktują jako szansę dla siebie na zarobek jednorazowy. Ale właśnie tutaj problemem będzie to, że jest to jednak jednorazowy zarobek. Może będzie można zyskać dużo, ale będzie to podejście do klienta wyzyskujące. W ten sposób nie uda się go na dłużej u siebie zatrzymać. Jeśli więc spotkamy jakiś obiekt, który będzie otwarty na jakieś ustępstwa to pojawi się szansa na to, by z takim obiektem nawiązać współpracę długotrwałą. Wtedy będziemy mogli mieć stałe miejsce w dobrej cenie, a hotel stałego klienta. Taka sytuacja jest najlepsza dla obu stron.

Oferty hotelowe

Każdy hotelarz układa puzzle, których efektem ma być całość dająca najwięcej pieniędzy. Pojedyncze puzzle to oczywiście oferty od tych osób, które chcą organizować jakieś spotkanie. Jeśli uda się dopasować wszystkie elementy układanki nasze szanse na sukces będą rosły ponieważ łatwiej będzie wybrać dla siebie obiekt, który będzie dobry do tych naszych potrzeb. Ważną prawdą na temat działania hoteli będzie również wzięcie pod uwagę tego jaką cenę ma hotel i jak elastycznie dla nas jest w stanie ją zmieniać.

Jak zadbać o dobry wizerunek i osiągać sukces?

Organizatorzy konferencji tak samo jak obiekty w jakich mogą się odbywać cieszyć się mogą renomą albo niesławą. Ta druga może być skutecznie doprowadzić do niepowodzeń. Nie ma sensu wysyłać takich samych zapytań do wszystkich obiektów. Źle będzie wyglądało również wysyłanie podobnego zapytania do różnych obiektów. Trzeba zawsze informować bardzo precyzyjnie o wszystkich warunkach. Wszelkie ryzyko może prowadzić do utraty wiarygodności.

Organizacja hotelu

Warto też, jeśli działamy z ramienia agencji pokazać klientowi na żywo jak w naszym wykonaniu wyglądać ma dane spotkanie. Miejsce, gdzie będziemy planować to wydarzenie jest bardzo ważne i dosłownie każdy element będzie się tam liczył. Wszystko to w realu dużo bardziej działa na wyobraźnię niż jeśli opiszemy to w mailu.

Pasja i zaangażowanie

Nie można zapominać o tajnej niezniszczalnej broni. Jeśli ją mamy to sukces będzie nasz. To entuzjazm i wiara w to co sprzedajecie. Podchodząc do klienta ze szczerym uśmiechem i przekonaniem, sprzedacie wszystko nawet bez znajomości technik sprzedażowych. Entuzjazm to siła, która zawsze nas poprowadzi. Jeśli tego nie będzie nam brakowało to można oczekiwać, że wszystko się dobrze ułoży i rzeczywiście uda się zbudować silną pozycję, która sprawi, że zawsze będziemy dobrze oceniani. Warto o to dbać i starać się zawsze by mieć dla siebie stałych klientów, którzy będą do nas wracać.